Super Smash Bros.

Page 4 of 11 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Delayne on September 14th 2014, 12:18 am



_____________________________
avatar
Delayne
Moderator

Age : 22
Location : Ohio, USA
Posts : 3220
Rep : 146

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by CFW on September 14th 2014, 12:35 am

RIP in peace

_____________________________
The bringer of woe.
avatar
CFW
Admin

Age : 24
Location : Florida
Posts : 5049
Rep : 99

http://gamersgeneration.forumotion.com/u3

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by CFW on September 15th 2014, 3:19 pm

I think I should move this to the FG forums and make it it's own forum since it has a community and more than one game.

_____________________________
The bringer of woe.
avatar
CFW
Admin

Age : 24
Location : Florida
Posts : 5049
Rep : 99

http://gamersgeneration.forumotion.com/u3

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Bosca on September 15th 2014, 3:41 pm

I agree. I think most of us are gonna get this in some form.
avatar
Bosca
Moderator

Location : Éire
Posts : 3030
Rep : 64

http://boscabat.tumblr.com/

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by CFW on September 15th 2014, 5:50 pm

What a Face


i made a smashboards account lmao
http://smashboards.com/threads/hello.368309/

_____________________________
The bringer of woe.
avatar
CFW
Admin

Age : 24
Location : Florida
Posts : 5049
Rep : 99

http://gamersgeneration.forumotion.com/u3

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Delayne on September 15th 2014, 5:57 pm

Yassss bring the hype. There are still a bunch of rumors that Dixie Kong, Mewtwo, Ridley and the Chorus Kids are gonna be in the Wii U version and can be accessed on the 3ds when you sync them up. and I really wanna believe them because Dixie and Mewtwo deserved to be in anyways. Especially when they were both planned in Brawl, and since Dixie was one of the first Nintendo girls to star in their own adventure game. idk I just refuse to accept my little monkey baby not in this game.

I'll think up other threads to add into this section too.

_____________________________
avatar
Delayne
Moderator

Age : 22
Location : Ohio, USA
Posts : 3220
Rep : 146

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Andy on September 15th 2014, 6:20 pm

I'm so doubtful, especially because Dixie is already a trophy, but yeah, it would be awesome to see Mewtwo return and Dixie make an appearance. It seemed like this was the direction they were going, leading up to Dixie finally making it in, but...nope.
avatar
Andy
Active

Age : 26
Location : Liverpool, UK
Posts : 227
Rep : 5

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Delayne on September 15th 2014, 6:29 pm

@Grag: I thought about making a SB profile before so now I might maybe. I need to spread the Wii Fit Trainer love because ain't nobody checkin' for the queen like me.

@Andy: I'm doubtful too, especially since Choir Boys and Mewtwo also have their own trophies. If there was a Ridley one I haven't seen it. I don't want to see all the trophies bc I'd like to keep most of it a surprise but I really just wanna see Daisy's bc I wanna see if she's cute and I wanna see if shade is detected in her description. Lucas' and Ice Climbers' trophies made me sad lmao

_____________________________
avatar
Delayne
Moderator

Age : 22
Location : Ohio, USA
Posts : 3220
Rep : 146

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Andy on September 15th 2014, 6:35 pm

Delayne wrote:@Andy: I'm doubtful too, especially since Choir Boys and Mewtwo also have their own trophies. If there was a Ridley one I haven't seen it. I don't want to see all the trophies bc I'd like to keep most of it a surprise but I really just wanna see Daisy's bc I wanna see if she's cute and I wanna see if shade is detected in her description. Lucas' and Ice Climbers' trophies made me sad lmao
Right?!

We still haven't seen Ridley's so IDK what's going on there
avatar
Andy
Active

Age : 26
Location : Liverpool, UK
Posts : 227
Rep : 5

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by CFW on September 15th 2014, 9:50 pm

people are saying Ness is so strong this time my baby boi






_____________________________
The bringer of woe.
avatar
CFW
Admin

Age : 24
Location : Florida
Posts : 5049
Rep : 99

http://gamersgeneration.forumotion.com/u3

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Delayne on September 15th 2014, 9:54 pm

Its about time bc he's been flop-tier for the past 2 games. Jigglypuff's also been buffed and I'm living bc she was top-tier in Melee and garbage-tier in Brawl and my baby girl is back.

and nobody is using Wii Fit Trainer enough to be able to say if she's good or not but every match I've seen of her/him they've lost.


_____________________________
avatar
Delayne
Moderator

Age : 22
Location : Ohio, USA
Posts : 3220
Rep : 146

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by CFW on September 15th 2014, 10:04 pm

CAN THIS BE??? FINALLY A FAVE CHARACTER THAT'S ACTUALLY GOOD??????????

_____________________________
The bringer of woe.
avatar
CFW
Admin

Age : 24
Location : Florida
Posts : 5049
Rep : 99

http://gamersgeneration.forumotion.com/u3

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Delayne on September 16th 2014, 7:37 pm

Ice Climbers were planned and worked fine on the Wii U but they had problems on the 3DS and had to remove them so the rosters would be the same between games. Literally I don't think people would've cared about them not being on the 3DS?? Like having them on one game is better than nothing and people would've understood why they couldn't be on the 3DS like?? I'm sad rip eskimo babies.


_____________________________
avatar
Delayne
Moderator

Age : 22
Location : Ohio, USA
Posts : 3220
Rep : 146

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by CFW on September 16th 2014, 8:07 pm

they better do something about the 3ds version tbh

_____________________________
The bringer of woe.
avatar
CFW
Admin

Age : 24
Location : Florida
Posts : 5049
Rep : 99

http://gamersgeneration.forumotion.com/u3

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Bosca on September 16th 2014, 8:09 pm

Well I only have a 3DS so ...hah! (F@)

No but for real that's rather silly of them, anyone would expect th Wii U one to have more stuff n bigger roster.
avatar
Bosca
Moderator

Location : Éire
Posts : 3030
Rep : 64

http://boscabat.tumblr.com/

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Delayne on September 16th 2014, 8:32 pm

Wii U I think will have more stages and music. and its not gonna have Smash Run like the 3DS but I think its gonna have a new version?? I don't remember.

I'm mostly excited for the Wii U version bc Mario Galaxy music, Wii Fit music, SM3DW music, etc.
Alexz

_____________________________
avatar
Delayne
Moderator

Age : 22
Location : Ohio, USA
Posts : 3220
Rep : 146

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Alisassy on September 16th 2014, 8:43 pm

I mean it makes more sense for the Wii U version to have more content, but when that content is characters u gonna have an uproar. But i mean I think I woulda accepted one Ice Climber or something. The only excuse I'll take is that the 3DS is uncapable of running 4 Ice Climber teams at once. I mean there is Rosalina and luma as a two in one, but she's different and they dont really get separated, do they?

Then again, Smash is one of those games that could sell a Wii U so it should be distinctively better than the 3DS game.

_____________________________
avatar
Alisassy
Staff

Location : Ireland
Posts : 4172
Rep : 131

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by CFW on September 16th 2014, 10:08 pm

I hope I won't regret my future purchase.

_____________________________
The bringer of woe.
avatar
CFW
Admin

Age : 24
Location : Florida
Posts : 5049
Rep : 99

http://gamersgeneration.forumotion.com/u3

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Delayne on September 16th 2014, 11:21 pm

What all did u get?

_____________________________
avatar
Delayne
Moderator

Age : 22
Location : Ohio, USA
Posts : 3220
Rep : 146

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by CFW on September 16th 2014, 11:25 pm

I ain't get nothing yet, I was just saying I hope I don't regret what I'm about to buy.

_____________________________
The bringer of woe.
avatar
CFW
Admin

Age : 24
Location : Florida
Posts : 5049
Rep : 99

http://gamersgeneration.forumotion.com/u3

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Delayne on September 16th 2014, 11:32 pm

Did u find a pink 3DS xl?

_____________________________
avatar
Delayne
Moderator

Age : 22
Location : Ohio, USA
Posts : 3220
Rep : 146

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by CFW on September 16th 2014, 11:45 pm

I decided to go with the blue one bc the pink one is too bright and pretty.

It's in my amazon wishlist: http://www.amazon.com/gp/registry/wishlist/1AMHVA27HYHPF/ref=topnav_lists_1

_____________________________
The bringer of woe.
avatar
CFW
Admin

Age : 24
Location : Florida
Posts : 5049
Rep : 99

http://gamersgeneration.forumotion.com/u3

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Delayne on September 17th 2014, 12:23 am

Das a cute color. Will go great with ur fame perfume.
mwah

_____________________________
avatar
Delayne
Moderator

Age : 22
Location : Ohio, USA
Posts : 3220
Rep : 146

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by CFW on September 17th 2014, 12:25 am

What a Face

On the real I love that perfume so much it smells so good

_____________________________
The bringer of woe.
avatar
CFW
Admin

Age : 24
Location : Florida
Posts : 5049
Rep : 99

http://gamersgeneration.forumotion.com/u3

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Delayne on September 18th 2014, 1:24 am

A bunch of files like artwork, stock icons, trophies etc. ripped from the game:


I only had to spoil myself on a few trophies searching for Daisy's and she is serving in her tennis dress. They always give her trophies in her sports outfits trying to talk about how spunky, sporty and different from Peach she is but they won't actually make her a spunky, sporty and different from Peach playable character.
matty2

_____________________________
avatar
Delayne
Moderator

Age : 22
Location : Ohio, USA
Posts : 3220
Rep : 146

Back to top Go down

Re: Super Smash Bros.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 11 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum